Zagrebački dekameron

novele o životu i njegovim strastima

Bilješka autora



Zagrebački dekameron zbirka je priča od novela lakih koje nepretenciozno troše vrijeme kao hobi jedne duše koja provodi večeri uz poeziju pera od tipki što kotrljaju riječi. Ako ste pismenost svoju uzdizati stali i razumijete se u zadovoljstva razna, podarite si trud i pročitajte ovaj proslov od riječi ter odlučite vrijedi li vam virit' kroz ključanicu ili otvorit' škrinjicu u koj' blago se krije.

Proslov od zrna bibera

Postoji li svaka sličnost sa likovima i prilikama raznim u koje vas život dovede te je li ona namjerna ili slučajna, to zaključite sami. Želite li iz bilo kojeg razloga autora pohodit' kliknite na spojku preko koje se sa autorom brzo opći:

mail search:
bocacciozg@yahoo.com





Purgeraj



Popevke sem slagal i rožice bral i Zagrebu samo ja mladost sem dal ...
Samo za purgere i one koji Zagreb u srcu nose i time se ponose.


© Zbudimo se purgeri
© Priča iz Saloona
© Duhanski put
© Pimpek plac
© Zrinjevac
© Republika peščenica
© Adventske špelancije
© Zagreb, Amerika u malom




Priče sa zapadne strane



Tematska svaštara od niske priča, crtica i novela koje meštar Bocaccio ispriča i odasvud ih skupi u kolekciju zbirke kao spomen na ljudski um koj' istovremeno veleban je al' ponekad i glup jest a sve to bez pretenzije da konačnu pouku smjerniku on dade.

© Bez velikih riječi ...

© Priče iz Bečke šume ...
© Violini s ljubavlju ...
© Najveća moguća cijena ...

© Piratice s Kariba ...
© Stockholmske vertikale i paralele ...
© Galebovi u slici i riječi ...
© Pit i to je Amerika ...

© From Moscow with love ...
© Space oddity - part 1 ...
© Space oddity - part 2 ...
© Born to be Wild ...
© Meeting with the Boss ...
© Corridrs of Time (Newgrange)...
© Irske razglednice ...
© Paris latinos ...
© Belfast 55 ...
© Proud to be Scotch ...
© Legenda o Sretnom Princu na dvoru Kralja Artura ...

© Kad muškarci kuhaju ...
© Zagrebačke priče: Posljednji fijaker ...
© Čuvar Irske u zimskom razdoblju ...

© Heidelberg - Stars on 45 ...
© Gastronaut - Stars on 45 ...
© Moja Domovina u slučajno nabacanim fotografijama s voznim redom ...
© Gastronautika u pregršt fotografija ...
© Chicago - my kind of town ...
© Bocaccio u Africi ...
© Ukratko iz Nairobija ...
© Advent u Nairobiju ...

© Prvi mačići se red blogere bacaju ...
© Sve što ste željeli znati o safariju, a niste se usudili pitati ...
© Sva čuda svijeta ...
© Cheri Cheri Lady ...
© Taman za Meštra Bocaccia ...
© Geiles Leben ...
© Nebo ...
© Sreća ...

© Priča o sedam zečića ...
© Snovi
© Samo za odabrane

© Moja najljepša priča

Copyright © by Bocaccio, Zagreb




Što muškarci žele



Jedna tematska niska priča, crtica i novela koje meštar Bocaccio ispriča i odasvud ih skupi u kolekciju zbirke bez pretenzije da nešto posebno pametno on veli već samo da vas razveseli.

© Vožnja je strast

© Pet razloga zašto se šveđanke ne boje zime ...
© Švedski brendovi u slici i riječi ...
© Coolest things in the world

© Ja się boję sama spać
© I mi konja za trku imamo
© Born to be wild u 17 slika

© Mercedes-Benz


Copyright © by Bocaccio, Zagreb




Basne za velike i male



Niska basni raznih koja poduči, zabavi i k tomu jošte na načine razne korisna bude biti može jer napuni i izdovolji i trbuh i tijelo i um ljudski raznim radnjama zadovolji. I sve to baš onako kako na životinjskoj farmi priliči i na njoj treba biti a koje se pametan čovjek ponekad razložno valja kloniti.

© Večernja škola
© Tata ti me voliš
© Božićne priče za velike i male
© To Be or Not To Be
© IzPonova (Orlići opet lete)
© Božićna priča
© Ljubitelji životinja u policijskoj stanici 666
© Ljevica i desnica u vrijeme adventa ...

Copyright © by Bocaccio, Zagreb



petak, 04.07.2008.

Jeftini ljubavni romani ...



Smjerne moje i zalutali moji,

U vremena davna i vremena današnja ništa se pod kapom nebeskom nije promijenilo. Ljudi su bili, jesu i bit' će samo ljudi. Dobri i loši. Mudri i budalasti. Darežljivi i sebični. Pronicljivi i naivni. Ljudi se vole družiti i ne vole služiti. Šetnja trgom u ljetno popodne, promenada u smiraj sunčanog dana. Večer sa voljenom podno zvijezda u skrovitom kutku parka. Fotografija uz konja ma što to značilo. I baš poput vremena koje plovi do obale gdje počiva nasukani brod, sve ostaje jednako i nepromijenjeno ma koliko se činilo da drugačije je i da neko novo vrijeme je, vrijeme promjena. Dekameron, ljudska komedija il' ljudska tragedija, svejedno. Novele o strasti koju Amor zatekne u postelji voljene ili ljubavi što ju Hera ne podijeli sa mužem joj Zeusom već skriveno od njega, sa Apolonom zabavnim. Krila male barke koju Poseidon sigurnom rukom smijeri ka skrovitoj plaži. Za zaljubljene ali i za uspaljene. Bi to novela nekima nova, drugima pomalo znana a trećima nešto već viđeno ali opet je zanimljivo.

I upravo zato, da štivu vrućem vrelinu razblažim i da čeznutljiv smijer misli skiciranih u nekim romanima ljuvenim ali jeftinim dadnem, odlučih podariti vam baš jednu takvu priču. A jesu li likovi izmišljeni il' stvarni, svatko od vas rijetkih što zabludi u ovaj kutak u ove dosadne dane sam za sebe će znati i to na priliku svaku pokazati.

I da ne dangubim dalje tipku, evo izvadaka iz prepiske jedne odabrane. Zaiskrilo onomad na Iskrici a vi vidite kako i zašto.




Pošiljatelj: kolovrat
Primatelj: siberian
trebam tvoj savjet


hello!
znam da te možda gnjavim, ali ti si osoba koja mi ovdje ulijeva povjerenje. i znam da ćeš nepristrano reći što misliš o određenoj situaciji u kojoj se trenutno nalazim, a vezano je uz onog mog princa ... osim toga, on je bik kao i ti pa mi možda možeš objasniti njegovo ponašanje (dobro, ovo s bikom je više šala)
pusa, sanja
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: siberian
Primatelj: kolovrat
Re: trebam tvoj savjet


ok sanja, pitaj
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: kolovrat
Primatelj: siberian
Re: trebam tvoj savjet


ne znam što znaš o "mom" princu, ali pripremi se na mali roman ... ako ti se da sve to čitati, naravno.
spreman?
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: siberian
Primatelj: kolovrat
Re: trebam tvoj savjet


sada imam vremena. čekam jedan telefonski poziv ali čitati mogu uvijek.
spreman.
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: kolovrat
Primatelj: siberian
Re: trebam tvoj savjet


on 42. rastavljen, 2 djece, žive kod mame. ja 39, rastavljena, živim sama. ona, fatalna "žena njegovog života", 27 ... upoznao je na poslu i zatelebaju se jedno u drugo ... ona ne želi biti s njim zbog velike razlike u godinama i zato što već ima djecu. on veli da bi želio imati djecu i s njom ... njen plan: udat će se za nekog kog neće voljeti, roditi dijete, rastati se i poslati dijete ocu a onda će njih dvoje biti zajedno. bolesno za popizditi ... svjesno upropastiti ne znam koliko ljudi dakle, po meni za psihijatriju ... on nezadovoljan time ali luduje za njom ... upoznaje mene na iskrici i tako kreće naša priča.

sve mi to ispriča, ja velim što mislim i ne spominjemo je do noćas ... chatamo svaku noć satima i satima ... zanimljiv je, duhovit, obrazovan, interesantan, ma predivan ... osjećaji svakim danom bujaju sve više, s obje strane ... želimo se sresti kad se vrati s mora ... i onda dolazi jučerašnji dan kad mi oko 22 pošalje poruku: danas sam pretužan, sumnjam da ću se kasnije javiti, sorry ... ja malo zblesirana jer je odmah otišao off, ali dođe on ipak oko ponoći i krene razgovor. on kaže:
- nazvala me i rekla nešto što me rastužilo.
- ovo s njom je vrlo friško, nešto smo se dogovorili. da preko godišnjeg razmislimo i završimo tu priču.
- ne vejrujem da ću moći nekoga toliko voljeti kao nju.
- ipak, reći ću ti da ovih dana puno više mislim na tebe nego na nju.
- gadim se sam sebi i mrzim se što ti ovo pišem i što to čitaš ali želim da sve znaš.
- ušla si mi pod kožu i ne smijem ti reći što osjećam kad sam s tobom ovdje jer je otišlo dalje no što sam očekivao.
- nikako te ne želim izgubiti ali te ne bih htio ni povrijediti, to nikako ... znam da zvuči otrcano, ali zaista tako mislim i osjećam.
- ne znam što želim i totalno sam zbunjen.
- znam i osjećam da bih te mogao voljeti i da bi nam moglo biti vraški dobro. ali što ako se zaljubimo i započnemo vezu a onda ona veli da me ipak želi ... ne znam što bih tada. ti nisi žena kojoj trebaju takve scene. ponosna si, divna, neustrašiva i sretan sam što sam te upoznao ovdje.
- silno te želim upoznati ali što misliš zašto ti ne dajem sliku i broj moba? poludio bih da sad zabrijem na tebe dok ne riješim to s njom. i ovako mi je u glavi totalni kaos.
- ne uspoređujem te s njom jer si jedna i jedinstvena. niti u tebi želim naći zamjenu za nju.
- ti si izuzetna žena kakvu još nisam upoznao i takvih ima vrlo malo. vjeruj mi. a upoznao sam mnogo mnogo žena.
- osim što si prelijepa (ja glupača naivno mu poslala svoju fotku), duhovno i intelektualno si upravo ono što želim i znam da bi nam moglo biti prekrasno. vjeruj mi, ne serem.
- silno te želim upoznati i ne želim te nikako izgubiti (sorry što ovo debilno zvuči) ali ako ti želiš prekinuti, razumjet ću jer ovako nešto može pisati samo budala i kreten. sve zvuči pubertetski i nezrelo ali ... upravo je tako kako ti pišem.
- razmišljao sam o našem susretu i jedini logički scenarij je da se istog trena čvrsto zagrlimo i počnemo ljubiti.
- ne znam što bih odlučio (na to sam mu rekla da ne mora donositi nikakve odluke ... složili smo se oko toga).
- pitala sam ga vrijedi li ona toliko da zbog nje izgubi mene a on na to reče: odlično pitanje. u tome i jest moja dvojba ali nisam u stanju procijeniti.

... to je samo ukratko dio onoga što smo chatali pa ti sad reci ... žene vole patetiku, a muškarci znaju što žene vole, nije li tako? a da počnem pisati ljubiće? ovo bi se prodavalo ko alva ...:lol
sorry ako te udavih


Pošiljatelj: siberian
Primatelj: kolovrat
Re: thinking...


ništa me nisi udavila ... kaj da ti velim o tvom princu?

niste se vidjeli već ste se samo dopisivali. zato se može dogoditi da kad konačno porazgovarate u četiri oka otkriješ kako sve nije baš i tako kakvim se čini. jebiga, možda ima neke skrivene mane kojih se stidi ili ih prikriva. znam slučaj jedne meni bliske osobe (ne pitaj me koje i kako ga znam, u svakom slučaju nije osobno) kad je ona tek kad su se išli prijaviti na vjenčanje otkrila da ju je čitavo vrijeme muljao sa datumom rođenja i da je puno stariji n'o što se predstavljao. ipak, ljubav je prevladala i sve se završilo kao u ljubiću. sad, ako nekog voliš to i nije problem ali se postavlja pitanje što još ta osoba skriva, što je istina a što laž?

meni iz tvojih crtica izgleda da je tvoj princ osoba koja će možda na kraju i otići sa onom od 27 godina ako se ta osoba predomisli jer ... muškarci ipak vole mlađe pogotovo kad dođu u neke godine (netko dođe u klimakterija prije a drugi kasnije, baš kao i žene). s druge strane kao muškarac muškarca mogu ga razumjeti ali ... kako se i ti vjerojatno friško razvedena (a i da nisi, nije bitno) dobro razmisli trebaju li ti takvi. prijateljstvo i sve što se iz tog razvije je ok ali pitanje je do koje granice ići? i što se dalje može dogoditi?

nisam shvatio jeste li se već sastajali, onako u živo?

ako se s njime želiš samo zabaviti - samo naprijed. ako s njime želiš nešto ozbiljnije savjetujem ti da odustaneš. u svakom slučaju sve je na tebi. kad tražiš tuđi savjet ti si se ionako već odlučila pa ako se savjet slaže sa tvojim mišljenjem onda ćeš ga uvažiti. ako se ne slaže ionako ga nećeš poslušati. napisao sam ti samo što bi učinio da sam na tvom mjestu. sa takvom bi osobom bio vrlo vrlo oprezan. slatkorječivost u muškaraca zna zavarati (baš i kao ona u žena).

ako želiš još nešto pitati, pitaj. stojim ti na raspolaganju.
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: kolovrat
Primatelj: siberian
Re: see you tonight


hvala što si pročitao i odgovorio, tj. rekao svoje mišljenje ... nismo se vidjeli u živo. to planiramo kad se vrati s mora. onda ćemo vidjeti. meni on djeluje kao čovjek s problemom (što god to značilo) i u najmanju ruku mi je cijela priča malo bedasta … a što se tiče "ljubavi života", zaljubila sam se nekoliko puta u životu i za svaku sam u tom trenutku mislila da je ljubav mog života. nije li tako? i nakon prekida bih mislila kako se više nikaaaadaaa neću zaljubiti. možda sam neki specijalni slučaj ali ... nije li tako svima nama?
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: siberian
Primatelj: kolovrat
Re: see you tonight


još jednom ponavljam da bi, da sam na tvom mjestu, izbjegavao takve osobe. na netu sam godinama i sva (i ne samo) moja iskustva uz takve osobe su negativna. kaj on uopće traži: mamu, ljubavnicu, psihijatra ili ... možda samo podjebava?

e sad, što se ljubavi i zaljubljivanja tiče nikad ne reci nikad. nešto od gornjeg stoji, ostalo je varka. jedino pitanje je što!? :wink

uostalom, nije li lijepo biti zaljubljen? ali da bi se zaista zaljubio u neku osobu ... mislim da je ipak treba vidjeti u živo, razgovarati s njom u 4 oka jer tada padaju sve maske. :lol

sorry što ti tek sad odgovaram ali noćas nisam išao na net. želio sam se dobro naspavati i pripremiti za važne poslove koji me danas čekaju.
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: kolovrat
Primatelj: siberian
Re: držim fige


thx što misliš na mene. upravo me nazvao na mob i danas smo se prvi puta čuli. ajde, i to je neki pomak jer je on uuuužasno zatvoren i sve mora ići turbo polako i postupno. iz njega užarenim klještima moram izvlačiti neke stvari ali mi to dosta dobro ide. imam puno iskustva s bikovima, obožavam ih iako mi znaju popiti krv. i stvarno, svi su vrlo slični. nevjerojatno!
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: siberian
Primatelj: kolovrat
Re: držim fige


ne sjećam se da sam ti pio krv :lol

znači on ne odustaje? sad se postavlja samo jedno pitanje tebe. kaj ti zapravo hočeš?
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: kolovrat
Primatelj: siberian
Re: držim fige


ma nema govora o odustajanju s njegove strane. noćas mi je rekao da je onoj svojoj od 27 poručio da ga više ne zove i da je gotovo ????????

ja ću znati kaj hoću kad se vidimo u živo i porazgovaramo u 4 oka. tada će mi neke stvari sigurno biti jasnije.
aaaaa, pa da ... i ti si bikić ... kako vas samo namirišim, hehehe.


Pošiljatelj: siberian
Primatelj: kolovrat
Re: držim fige


razgovor u 4 oka je samo uvod u rješavanje situacije, jebiga. magična privlačnost? imao sam jednom djevicu i voljeli smo se. sada imam blizankinju i uživam. poklanjam ti pjesmu što je majstor spjeva:

Ja mlada sam i rado se veselim
I pjesme pjevam u proljeće rano
Zbog ljubavi i sreće što oboje želim.

Po livadama zelinim šećem ja sada,
Budem sred cvijeća: bijelog, žutog, crvenog,
A krim i ruža međ’ njima jesu,
I liku ljubljenog sad oni sliče,
Onog, koj’ zatravlje, k’o blago moje
Ter drži me i čuva da ne radim drugo,
Neg’ samo ono, što mu bi drago.

Ah, kad za koji cvjetnjak uvjerim se
Da opojnošću na njega liči,
Uberem ga i s njim tad razgovaram,
Ter ga obaspem svega poljupcima
A pred njime otkrivam sve svoje tajne,
Pa s drugim cvijećem ga spletem u vijenac
I vežem pramom kose svoje sjajne.

Užitak koji to cvijeće stvara,
Po prirodi svojoj, zanese me tako,
Da skupa sa njime vidim predivni lik
Onog koj’ slatkom me ljubavlju čara.
Oh kakvo milje pri tom me krasi,
Jezikom ne znam svojim da kažem,
Jer mjesto riječi, tad čuju se uzdasi,
Što izlaze dugi ne iz mojih grudi,
Trpki i teški k'o u drugih žena,
Neg’ slatki i vrući pa ravno k dragom.
On kad ih čuje, odmah se uzbudi,
I krene ka meni, što tim se opajam,
I dođe baš onda, kad hoću da velim
Goreć’ od žudnje: ‘Dođi, da ne zdvajam!'.

____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: kolovrat
Primatelj: siberian
Re: pozdrav prijatelju


pjesma me oborila s nogu. pronašla sam se u njoj. ne znam za koga si je spjevao, ali kao da je za mene. veeeelika pusa za mog pjesnika
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: siberian
Primatelj: kolovrat
Re: pozdrav prijatelju


autor je boccaccio, onaj talijanski. noćas opet nešto pišem onaj moj Zagrebački dekameron pa tražim malo inspiraciju ... i navratio kod boccaccia. onog talijanskog :lol

a što je kod tebe, kako je tvoj neodlučni?
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: kolovrat
Primatelj: siberian
Re: pozdrav prijatelju


aaaa boccaccio, pa da ... decameron. ali se ne sjećam. sram me bilo.

a on pičkić jedan, i to sam mu rekla pa mu se dopalo što sam ljuta, silom me želi napraviti ljubomornom. naprosto uživa u neslanim šalama. ma peder jedan :lol
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: siberian
Primatelj: kolovrat
Re: pozdrav prijatelju


klin se klinom izbija. napravi ti njega ljubomornim pa da vidiš kako diše :lol
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: kolovrat
Primatelj: siberian
Re: pozdrav prijatelju


ne znam jel na nekom ego-tripu ili uživa kad sam ljuta (ma znam da mu se tada sviđam jer istresem bujicu uvreda, a on se slatko smije). ma baš se supeeeeer slažemoooo. da mi je blizu, vjerojatno bi letjeli tanjuri, roflol.
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: siberian
Primatelj: kolovrat
Re: pozdrav prijatelju


promijeni ploču i ponašaj se ženski. umjesto uvredom uzvrati mu vapajem. umjesto kletve pošalji mu poziv. i kad u to povjeruje hladno ga otpili. drži ga na distanci pa nek' se peče u vatri koju je sam zapalio. ako se ispeče i izgori, jebga sam si je skuhao pa nek' to pojede. :lol

što sam zločest. :wink


Pošiljatelj: kolovrat
Primatelj: siberian
Re: pozdrav prijatelju


joj florijane moj. isprobala sam već sve provjerene taktike. naravno i tu žensku (što mi najbolje ide) ali se onda on malo uplaši jer misli da ide predaleko i kad to skuži brzo se vrati. glumata zapravo, kužim ja njega.
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: siberian
Primatelj: kolovrat
Re: pozdrav prijatelju


dakle, ne zaslužuje da se oko njega trudiš? zato okreni sve na šalu i drži ga na distanci pa nek' si misli. upravo mi je na pamet pala jedna bocacciovska ideja. ako imaš hrabrosti malo je razradi pa ga prestraši, poigraj se njime! veliš da su klinci kod njegove mame. koliko godina imaju, ako smijem pitati? nemoj misliti ništa ružno, radi se o tome da ga pozoveš da s tobom izađe, onako prijateljski. I naravno. i neka povede klince …

mislim da će se usrati :hahahahaha. a ti ćeš vidjeti s kime imaš posla :wink

e sad, ako su klinci mali nije ih zgodno miješati (nisu oni krivi što imaju oca papka). ako su stariji bit će znatiželjni što njihov tatek radi. naravno sve pod pretpostavkom da je razveden (a jest koliko sam shvatio).
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: kolovrat
Primatelj: siberian
Re: pozdrav prijatelju


da. razveden je tri godine. a klinci su 13 i 15, mislim.
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: siberian
Primatelj: kolovrat
Re: pozdrav prijatelju


uglavnom, pristane li, bit’ će veselo! i moći ćeš ga podbadati oštrim strelicama. pa ćeš vidjeti kud sve to vodi. nadam se da moja ideja nije isuviše smjela. u svakom slučaju podsjeća na boccaccia :hahahaha. ako ti se ne sviđa, shvati je kao šalu ili ... još bolje kao još jednu priču starog majstora. i ne zamjeri ...
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: kolovrat
Primatelj: siberian
Re: pozdrav prijatelju


ma sve 5. morat ću mu to predložiti pa makar i u šali, hehehehe.
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: siberian
Primatelj: kolovrat
Re: pozdrav prijatelju


klinci su po godinama taman na granici. stariji će odmah skužiti u čemu je štos. ako se dogodi da zagrize budi s njihovim ocem ljubazna. i zavodljiva nadasve. a sa klincima zanimljiva, otvorena i srdačna. i pusti oca nek još malo grize. a kad zagrize do kraja, ohladi se i makni ga od sebe . ako je za tebe pravi tad će ti sam ući u mrežu. a ako nije, sam će pobjeći. u svakom slučaju ti ispadaš faca čak i ako ne zagrize (a znam da neće ne zagristi, i ja bi na njegovom mjestu) a klinci će ga zafrkavati kako je lijepa teta (pretpostavljam da si komad) pobjegla od njega jer je pronašla boljeg frajera. pravi boccaccio! predloži to u šali ali svakako inzistiraj na tom sastanku. :lol
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: kolovrat
Primatelj: siberian
Re: pozdrav prijatelju


mogla bih to iskoristiti jer me klinci inače obožavaju. odlična ideja majstore! pusa. taman je došao
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: siberian
Primatelj: kolovrat
Re: pozdrav prijatelju


dakle, upotrebi sve svoje čari i inzistiraj!
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: kolovrat
Primatelj: siberian
Re: pozdrav prijatelju


sastanak obavezno, ma daj ti čuj njega: ljubavi, možeš doći na chat. ja ću poluditi a danas mi ispi krv na slamku popodne!
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: siberian
Primatelj: kolovrat
Re: pozdrav prijatelju


odi na chat. predloži mu večeru sa klincima i inzistiraj na tome. let the music play ...
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: kolovrat
Primatelj: siberian
Re: pozdrav prijatelju


e jebiga, sad mu se sve zaglupiralo ... eee, koji je to lik! i pitam se zakaj mene privlače baš takvi jebivjetri, ha?
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: siberian
Primatelj: kolovrat
Re: pozdrav prijatelju


I kaj veli? frka ga je, ne kuži kaj hočeš. reci mu da želiš upoznati njega i njegove klince. da vidite jeste li jedno za drugog. onu od 27 ne spominji. kao da ne postoji. ako treba najavi mu (ali samo najavi) ono što svi muškarci vole (i to treba probati da vidite jeste li par). Jebiga ... sorry, ako sam previše zabrijao ali izvuci ga na čvenk. vi žene znate bolje muljati neg mi muški. mi se češće useremo neg’ vi. :lol
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: kolovrat
Primatelj: siberian
Re: pozdrav prijatelju


e sad sam glupsy, kaj da mu najavim?
____________________________________________________________________________________________

Pošiljatelj: siberian
Primatelj: kolovrat
Re: pozdrav prijatelju


najavi mu da ga želiš vidjeti u njegovom familijarnom okruženju, sa klincima dakako!


I tu prestaje zapis koji priliku svakom pruža da noveli kraj dadne kakav po njegovu mišljenju zaslužuje. A Bocaccio se bilježi sa štovanjem.


Bonus ...





Oznake: Zagrebački dekameron

04.07.2008. u 08:00 • Dobre vibracije (118)Troši toner#

U fokusu

OVA BLOG STRANICA PRILAGOĐENA JE ZA WINDOWS 10 OKRUŽENJE I MS EDGE






Kutak kazala koji informaciju daje što bit' će objavljeno skoro, sve kako pučanstvo ne bi zabludom lutalo jer u mraku se obično ništa pametno ne nađe izuzev, ah tko će ga znati.





Bocca di Rossa

Niska što opisuje vječnu ljudsku komediju od kada je svijeta i vijeka na koju vječna ljudska glupost uvijek i ponovo nasjedne a što za vas zabilježi i uprizori meštar Bocaccio.

@ Bocca di Rossa
___(o ljubavi svetoj i ljubavi putenoj)
@ La Dolcenera
___(o tome kako Ruža pronađe sreću)
@ La Redenzione
___(o tome kako se Ruža iskupi od grijeha)
- Novela 4: La Partita
___(o tome kako sprijeda i straga Ružu orobe dva svjetovna vraga)
- Novela 5: La Manipolazione
___(o tome kako informacija postaje manipulacija)
- Novela 6: La Prestazione
___(o tome kako se izvodi predstava)
- Novela 7: La Finestra
___(o ljubavi čistoj, o ljubavi jedinoj)

(kraj)

Copyright © by Bocaccio, Zagreb



Novele iz albuma






Agramerske priče

Niz novela koje spominju čudnovata uprizorenja sa zagrebačkim coprnicama štono dogode se u vremena razna, što onomad a što sad. Novele te razbibrigu slave a hrane znatiželju vašu što spomen metne na ljudsku pakost ali i dobrotu koja bliskošću milih duša zrači. Zabilježi, uprizori i podastre meštar Bocaccio Zagrebački.

@ Zvezdišče
@ Coprnica stuba Kapucinskih
@ Vještičje sijelo
@ Čarobni pehar
@ K Crnom Orlu
@ Tajni Grad
@ Okrutne igre
@ Sveti Gral
© Seks i grad
(kraj)


Do kraja svijeta

Niska optimističnih novela sa svih strana koje slijevaju na mjesta gdje najljepše je biti. Prozori su to što gledaju i katkad zazvižde melodiju što detalje poji koji ne trebaju zaboravljeni biti. Sve to meštar Bocaccio zabilježi i ukrasi tipkovnicom riječi.

© Satellite of Love
- Izgubljeni u prijevodu
© Kad najljepše je voditi ljubav
- Dražesni poljupci svibanjski
© Soulmates (Do kraja svijeta)

(kraj)


Što žene žele

Niska novela koja poduči patera Očenašeka što i kako činiti te ga uputi u ljudske slabosti, tajne i vline. I jošte ga nauči da one nisu Bogu mrske kako se to ponekad nekima učini, nu naprotiv da su drage ter svašta dobrog i poučnog Svijetu iznjedriti mogu. Remake u novom vijeku na veselje i radost a u spomen na Prethodnika Velikog koj' onomad zabilježi priliku poneku koja jošte i danas bridi ter zabavu a i pouku daje.

© Novela prva: Soba s pogledom
© Novela druga: Kad se bistre sestre slože i olovo plivat' može
© Novela treća: Svetac
© Novela četvrta: Što jest, jest
© Novela peta: Obiteljski posao
© Novela šesta: Kako Izabela očuva čast a sebi da počast
© Novela sedma: Kato, Kato, moja ljubav, moje zlato

(kraj)


Nepristojne priče

Zagrebački dekameron s ponosom metne ovaj ciklus novela erotskih koj' cilj postati hit ima ljeta gospodnjeg. Lako ke to i zabavno ter štivo poućno za sve one kojima pouka il' poduka treba kao i za one koji podučavati svekoliko mogu. Za one koji se snažnima osjećaju da razabru žito od kukolja. Baš k'o što onaj reče, ljubav nikad nije tako dobro prijala kao što prija danas.

© Tramvaj zvan čežnja
© Dugo toplo ljeto
© All That Jazz
© San ljetne noći
© Kako sam postala sponzoruša
(kraj)


Ljubav preko Interneta

Bilješke jedne tipkovnice o ljubavnim i inima zgodama i prigodama sa iskustvima sajber i stvarnog svijeta koji današnjem životu definitivno uzima homo sapiensa, ukoliko ta vrsta još uopće postoji.

© Jeftini ljubavni romani
© Priča o ljubičici i ruži
(kraj)


Priče iz Maksimirske šume

Osebujne novele iz života vučica koje se u noćima, kad pun mjesec obasja zvjezdano nebo ponad Maksimirska šume, vode čudesnim putevima svega onoga što čini život a što tipkovnice perom pribilježi meštar Bocaccio vama na čitanje da bi odmorili dušu.

© Pogled u zjenicu oka
© La Mariposa ala cart
© Kako uhvatiti zlatnu ribicu (doručak u krevetu)
© Priča o ružnom pačetu (Jedna obična priča)
© Kako prevariti vraga (True love story)

(kraj)


Priče iz škrabice

Štikleci novela što na neobičan način premošćuju prostor i poniru čas u vrijeme sadašnje a čas u vrijeme prošlo ter ne znaš što zbilja a što san je i što novi dan donosi Sve u svemu, ugodna zabava izvučena iz zaborava prašnjave bakine škrinjice. Novele su to za odmor, osmijeh i trunak mašte koju goni želja skrivena u tajni da ugodan trenutak poneki smjerno vam dade.

© Novela o ključiću i bravici
© Zlatokosi konjušar
© Klavirski koncerti Ewe Bonerowsky
© Evanđelje po Zorki
© Novela o Nevici i Franiću
© Kad top prepolovi dan
© Tramwajčica
(kraj)


Samostanske priče

Spomen što ga Bocaccio zagrebački metne u čast i slavu svog prethodnika fiorentinskog koj' onomad šaljive zgode perom na papir ovjekovječi a u kojem se nalaze novele razne o šaljivim ljubavnim zgodama novovijekim i posvećenim raznim stvarima svevijekim.

© Gondoli, Gondoli, Gondola
© Važno je zvati se Ernest
© Dobro jutro Margareta
© Do re mi fa so la si do
© Kako pregoriti na poslu bez suvišnih zašto
© Kako konju prebrojati zube
© Čudnovati događaji u samostanu svete Basilisse

(kraj)


The Beach

Jeste li doživjeli pustolovinu života? Ako jeste, neka vas ova zbirka neobičnih novela izvučenih iz prašnjavog romana podsjeti na nju. Ako pak niste, zavirite u predložak taj da bi složili vlastitu. Ne volite li avanturu nitko vam nije kriv jer sami jadni ne znate kolika uzbuđenja i radosti života gubite obitavajući pod kapom nebeskom.

© Prolog: Tajanstvena karta
© Dolazak: Batangas na kraju svijeta
© Otok: Mindoro Oriental
© Plaža: Rajski vrt tropskih mora
© Plaža: Tamaraw ili povratak iz plave lagune
- Plaža: Hey sir, do you want to buy a massage?
© Indiana Jones: Ultravox na terasi Vienna caffea
© Indiana Jones: Tajanstveni Mindoro Occidental
© Ermita, Ermita: Metro Manila na dlanu Intramurosa
© Epilog: Snovi jedne stjuardese na letu OU491

(kraj)


Ispovijed jedne čokolade

U davna vremena neki je pjesnik napisao da su sve velike i prave ljubavi tužne. No moraju li one uistinu takve biti? Saznajte toi provjerite te prema osobnom raspoloženju odaberite kraj što priči značaj završetka il’ svršetka daje.
Bilježim se sa štovanjem,
Bocaccio.


© Toranj
© Povratak
© Čokolada
© The Blogger
© Latice padaju
© Svi naši svršetci

(kraj)


The overture

O zgodama i nezgodama što započinju i zaršavaju u Zagrebu a u međuvremenu se odvijaju u metropolama raznim sjeverne Europe daleke. Uz prelijepa svršavanja koje božji dar putenosti nam pruža, saznajte poneku zanimljivost o gradovima a koja se obično ne spominje u turističkim vodičima iako bi možda spomenuta trebala biti.

© Katarina sa Gornjeg grada
© Harvest End
© Fantastični snovi Gospodara prstenova
© Do the Strand
© Kod kuće je najljepše
Bonus:
- © Na tem Práhskyem mostě
- © Violinski koncerti u Veronikagaβe 17
- © Syrena Ryneka Warszawszkogiego
(kraj)


Cherchez la famme

O balerini koja je voljela život sa promišljanjima o razlozima zašto je ponekad teško prihvatiti život u dvoje. Tople novele protkane su šalama i nekim veselim zgodama u kojima se svi prepoznajemo uživajući u daru ljubavi.

© Djevojke na fotografijama
© Portret jedne balerine
© Posljednja večera
© Labuđe jezero
© Ljubav na kraju grada

(kraj)


Kad zamirišu trešnje

Novele o proljeću jedne tankoćutne vampirice koja je odlučila postati strasna žena vrele krvi u čemu je uspjela a što zabilježi i ubaci u bilježnicu Furbijevih dogodovština novovijekih neobičnih meštar Bocaccio zagrebački.

© Legenda o vampirima
© Hitna služba
© Sutra je novi dan

(kraj)


Life during wartime

Čitajte pomno novelu ovu
što spjevana bi jedne Ivanjske noći
u ko'j mlađak sklanjajuć' zvijezde sa neba
ljubavi strasnoj uzdigne slavlje.
Pa kad vas na rijeku put smjera nanese
spomen na ovu tad ćutite priču
o ljubavi koju ljuljuškaju vali,
na splavi, na rijeci, pod mjesecom sjajnim.


© Pastirova priča
© Crime of Passion (Shekespear's dream)
© Tajna receptura ili kako se radi roquefort

(kraj)


Čudotvorac

Tri novele o čudnovatim događajima sa plavookim zagrebačkim anđelima koji su podno Sljemena Bogu ispali iz torbe i donjeli veselje u sva četiri godišnja doba a koje prema diskretnim naputcima planinara pribilježi meštar Bocaccio zagrebački i za vijeke buduće ovjekovječi.

© Cvjetna nedjelja
© Na Sljeme, na Sljeme, na Sljeme
© Na Tri kralja ili sve je dobro što se dobro svrši

(kraj)


Julijana

Lepršave novele posvećene ljubavi o zagrepčanki koja živjela je za ljepotu što pruža je umjetnost zbog koje Pariz posta njen drugi dom.

© Ljetna razbibriga - Zagrebački fukodromi
© Prilog vječnom pitanju o tajni ženskih gaćica
© Umjetnički paviljon
(kraj)


Djevojka sa Dubravkinog puta

Novele posvećene jednom ljetu i trenucima slatkim u kojima spominje se jedna djevojka koja znala je što želi a što je na svoj osebujan način i ostvarila.

© Gdje je najbolje voditi ljubav?
© Poslovni ručak zagrebačkog fakina
© Vesele žene zagrebačke

(kraj)


Karmela

Storija u niski od pet novela koje pomno se i poskrivečki čitaju u krevetu pred spavanje. Od ponedjeljka do petka. Ukoliko vam liječnik prepisao je život bez stresa, vi ostavite se čitanja novela ovih poradi posebnog uzbuđenja koja bi mogla naštetiti vašem zdravlju. Ako niste slučaj taj, stupite korakom i ophodite sad novele te.

@ Dvije i po novele
© The Story
© Moja ljubav
© Čista pornografija - Tjelovo
© Može li žena silovati muškarca

(kraj)


Daj se Ines

Štikleci novela koje na neobičan način premošćuje prostor i poniru čas u vrijeme sadašnje a čas u vrijeme prošlo ter ne znaš što zbilja je a što san i što donosi novi dan. Sve u svemu, ugodna zabava izvučena iz zaborava prašnjave škrinjice za odmor, osmijeh i trunak mašte koju goni želja skrivena u tajni da ugodan trenutak poneki smjerno vam dade.

© Umjesto predgovora
© Žena dijete
© Ljeto je u gradu a ribice u ribnjaku
© Dekadencija na reliju Pariz - Dakar
© Samo za odlikaše
© Mille miglia - La corsa piu bella del mondo

(kraj)

Copyright © by Bocaccio, Zagreb